Umat Islam disembelih oleh SYIAH di SYRIA!!

YA ALLAH BANTULAH SAUDARA2 KAMI DI SYAM, HOMES....GAZZA DLL...

نداء عااااااااجل وهاااااااااام من اهل بابا عمرو وكتيبة الفاروق إلى شعبنا السوري الثائر وإلى الكتائب المسلحة (( للتعميم والنشر )) ::
1- على كتائب الجيش السوري الحر والمجلس العسكري الثوري وهيئة حماية المدنيين في كل المحافظات التصعيد من عملياتهم العسكرية وتوجيه ضربات عسكرية سريعة ومباشرة وموجعة إلى قوات الأسد وخاصة المتواجدة في محيط بابا عمرو وبقية أحياء حمص وسائر سورية لتخفيف الضغط العسكري عن أهلنا في بابا عمرو

2-على المواطنين السوريين الخروج بمظاهرات عارمة نهارية وليلية وبدون توقف لمساندة أهلهم في بابا عمرو وحمص وإرسال رسائل للعرب والمسلمين عن الهجمة الوحشية الهمجية التي يقوم بها النظام ضد أهلنا واخوتنا في بابا عمرو وفي حمص عموما

3- قطع الطرقات وإقامة الحواجز وإشعال الإطارات وإغلاق الطرق الدولية والوطنية والفرعية التي يتنفس من خلالها النظام عسكريا واقتصاديا

4- مهاجمة المراكز الأمنية وتجمعات الشبيحة والمخابرات والتخلص من العواينية والجواسيس

5- قذف الباصات وناقلات الجند والآليات التي تنقل القتلة والشبيحة بالقنابل الحارقة

6- توجيه نداءات استغاثة للعرب والمسلمين والعالم شعوبا ومنظمات ومجتمع مدني وهيئات حقوقية للوقوف بوجه الهجمة الوحشية من قبل النظام على بابا عمرو وحمص وباقي انحاء سوري


Saya menerima khabar dari seorg kenalan di Jordan melalui FB dan disahkan oleh laman web ikhwan muislimin Syria sendiri..memberitahukan kisah sedih yg berlaku di Syria baru2 ni.

Pada 26hb Februari yg baru lepas..sekumpulan pelarian berjumlah lebih 100 orang cuba lari meninggalkan kawasan kejiranan mereka di Baba Amr, Homes yg diserang oleh askar2 rejim Syria dengan berjalan kaki.

Di tengah perjalanan yg begitu mencabar akibat cuaca yg amat sejuk di tambah kepayahan kerana terpaksa membawa barang2 keperluan dan anak2 kecil...tiba2 mereka ditahan oleh pasukan polis /tentera rejim.

Kemudian setelah berlaku 'perundingan' akhirnya mereka semua diangkut kononnya utk dibawa ke suatu tempat lebih aman dan selamat..akan tetapi di pertengahan jalan bas yg membawa mereka telah berhenti dan mula menurunkan semua penumpang2 lelaki berjumlah 65 org yg terdiri dari kanak2 pemuda dan org tua...

Lalu tentera dan polis rejim tersebut telah menyembelih satu demi satu dari mereka seperti menyembelih kambing KORBAN..darah panas membuak2 terpancut dari leher mangsa akibat sembelihan yg menggunakan pisau...di tengah2 cuaca yg begitu sejuk..!! HASBUNALLAH!!

Lebih memilukan tentera rejim melakukan penyembelihan/ pembunuhan tersebut di hadapan mata kepala isteri dan anak2 perempuan mangsa sendiri yg hanya dapat memerhatikan peristiwa kejam tersebut dari dalam bas.

Kemudian setelah selesai kesemua 65 org itu disembelih...mreka terus membawa kaum wanita dan anak2 perempuan mangsa pergi dan tidak diketahui ke mana. Namun adalah dipercayai mereka akan dirogol oleh tentera rejim Basyar LAKNATULLAH ALAIH sebelum dibunuh seperti mana yg pernah terjadi sebelum ini.

kejadian sadis dan ngeri ini bukanlah kejadian pertama bahkan pernah berlaku sebelum ini cuma pada kali ini ia melibatkan jumlah yg ramai (65 org sekaligus)

ikhwan muslimin Syria dll pihak telah mengutuk sekeras2nya kekejaman tersebut dan pihak tentera Pembebasan Syria sendiri telah bersumpah akan memburu dan membalas dendam kepada semua tentera rejim yg terlibat..kata mereka inilah kejahatan paling keji dan kejam pernah disaksikan oleh bumi Syam sejak Tartar menyerang negeri ini 700 tahun yg lalu..

tujuan saya hanya mahu mendedahkan kejahatan kaum syiah (pemuja dan penyembah Sayyidina Ali r.a walau pun hakikatnya Ali.ra sendiri berlepas diri dari semua kejahatan dan aqidah songsang syirik syiah)

Saya amat mengharapkan agar kita semua menghentikan semua sokongan dan hubungan dgn Iran yg terang2an telah menyertai pesta pembunuhan rakyat tak berdosa di Syria skrg...

Sudah banyak fakta mendedahkan kejahatan pakatan negara2 fahaman Syiah spt Iran, Iraq, Hizbulla Lubnan sblm ini terhadap kaum muslimin..lebih2 lagi bila Syeikh Yusof Qardhawi sendiri telah mengirim utusannya ke negara2 islam mendedahkan senario yg sedang berlaku saat ini..saya faham kita umat Islam memg sedang banyak masalah....namun ini juga hakikatnya adalah sebahagian dari masalah tersebut..semoga kita segera bertindak sblm kita dimurkai oleh Allah swt...atas sikap kita yg cenderung kepada kaum yg zalim malah kafir menurut ulama2 salaf terdahulu!!


حسبنا الله ونعم الوكيل..........قاتلهم الله عاجلا آجلا..


DI BAWAH INI ADALAH KLIP VIDEO YG BARU SAYA TERIMA...GAMBAR SEBAHAGIAN MANGSA YG DISEMBELIH OLEH TENTERA REJIM

JGN TENGOK JIKA ANDA TAK KUAT SEMANGAT..

SEMOGA ALLAH SEGERA MEMBALAS KEJAHATAN REJIM NUSAIRI KEJI INI..!!


http://img855.imageshack.us/img855/6718/file6369v.mp4


http://www.youtube.com/watch?v=Zge9tJ3ZcM0&feature=player_embedded&noredirect=1

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=g460JhXchZU&feature=endscreen

http://www.youtube.com/watch?v=pGrS_2foqmc&feature=endscreen&NR=1