Kepala seorang anak perempuan yang disembelih oleh rejim 'SYIAH' di Syria.....

.



Kepala seorang anak perempuan yang disembelih oleh rejim 'SYIAH' di Syria.....

Saya antara orang yang tidak terkejut dengan fenomena sekarang.Saya dah lama diberitahu oleh kenalan-kenalan dari arab Lubnan yang tinggal di Australia tentang perangai dan cerita orang-orang Syiah di Lubnan khasnya..

Mereka lebih rela berkawan dan bersahabat dengan Kristian atau Yahudi dari berkawan dengan jemaah Islam di sana


Ditulis pada dinding-dinding tembok atau bangunan-bangunan di merata Beirut, Lubnan dulu..amat menakutkan:

"sesiapa dapat bunuh seorang Sunni maka dia akan masuk syurga.." 

Kawan saya tu sekarang telah bermastautin di Austarlia.Asalnya dari Lubnan.Mereka sangat arif cerita permusuhan kaum Syiah terhadap orang Islam seperti kita..


Sekali lagi saya bagitau.Saya tak terkejut Iran sama2 terlibat membunuh org2 islam di Syria atau lain-lain, kerana itu sudah jadi doktrin dan visi mereka.